Odnośniki
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.zyrardow.pl
Treść strony
- Wydawanie zezwoleń na przeprowadzenie imprezy masowej
Podstawa prawna: art. 6-11 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U. z 1997 r. Nr 106, poz. 680 z późniejszymi zmianami).
I. WYMAGANE DOKUMENTY:
1. „Wniosek o zezwolenie na przeprowadzenie imprezy masowej” (PK-1)
2. Załączniki:
• program i regulamin imprezy masowej
• opinie:
- Komendanta Powiatowego Policji w Żyrardowie,
- Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Żyrardowie,
- jednostki pogotowia ratunkowego,
które muszą zawierać informacje o niezbędnej wielkości sił i środków potrzebnych do zabezpieczenia imprezy, zastrzeżeniach do stanu technicznego obiektu oraz o przewidywanych zagrożeniach,
- Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Żyrardowie,
• informacja o liczbie miejsc dla osób w obiekcie lub terenie, gdzie impreza masowa będzie organizowana, mogących wystąpić zagrożeniach porządku publicznego, w tym informacje o ewentualnym uznaniu imprezy masowej za imprezę o podwyższonym ryzyku,
• regulamin obiektu,
• wskazanie osoby reprezentującej organizatora w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa osób uczestniczących w imprezie masowej,
• graficzny plan obiektu lub terenu, na którym ma być przeprowadzona impreza masowa, zawierający oznaczenie:
a) dróg dojścia i rozchodzenia się publiczności,
b) dróg ewakuacyjnych i dróg dojazdowych dla pojazdów służb ratowniczych,
c) punktów obsługi medycznej,
d) punktów czerpalnych wody do picia i celów przeciwpożarowych,
e) punktów informacyjnych,
f) lokalizacji hydrantów przeciwpożarowych, zaworów, przyłączy wody, gazu i energii elektrycznej oraz innych elementów mających wpływ na bezpieczeństwo użytkowników obiektu,
g) informacje o rozmieszczeniu punktów gastronomicznych i sanitariatów,
h) informacje o stanie liczebnym, organizacji, wyposażeniu i sposobie rozmieszczenia służby porządkowej oraz pisemną instrukcję określającą zadania służby porządkowej i warunki łączności pomiędzy podmiotami biorącymi udział w zabezpieczeniu imprezy,
• szczegółowe zasady postępowania w przypadku powstania pożaru lub innego miejscowego zagrożenia,
• informacje o zainstalowanych urządzeniach rejestrujących obraz i dźwięk,
• polisę ubezpieczeniową (jeśli wymagana)
II. OPŁATY:
• opłata skarbowa
III. TERMIN ODPOWIEDZI:
Do 14 dni.
IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Wydział Promocji i Kultury (PK), tel. 46 858 15 36
V. TRYB ODWOŁAWCZY:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję (odwołanie składa się w Kancelarii lub w biurze Wydziału prowadzącego sprawę). Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
Opłata skarbowa
VI. UWAGI:
1. Spełnienie wymogów Ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych
2. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
drukuj (Zadania Wydziału Promocji)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Jarosław Szafaryndata wytworzenia: 2006-03-09
- opublikował: Agnieszka Klemdata publikacji: 2008-09-04 13:20
- zmodyfikował: Dorota Rdestostatnia modyfikacja: 2019-02-14 13:38