Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Żyrardowa

Wyszukiwarka

Odnośniki

Kalendarium

«maj 2020»
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.zyrardow.pl

Treść strony

Zadania Wydziału Promocji
  •  Wydawanie zezwoleń na przeprowadzenie imprezy masowej

Podstawa prawna: art. 6-11 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U. z 1997 r. Nr 106, poz. 680 z późniejszymi zmianami).


I.  WYMAGANE DOKUMENTY:

1.   „Wniosek o zezwolenie na przeprowadzenie imprezy masowej” (PK-1)

2.    Załączniki:

•    program i regulamin imprezy masowej
•    opinie:

- Komendanta Powiatowego Policji w Żyrardowie,
- Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Żyrardowie,
- jednostki pogotowia ratunkowego,

które muszą zawierać informacje o niezbędnej wielkości sił i środków potrzebnych do zabezpieczenia imprezy, zastrzeżeniach do stanu technicznego obiektu oraz o przewidywanych zagrożeniach,

- Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Żyrardowie,

•    informacja o liczbie miejsc dla osób w obiekcie lub terenie, gdzie impreza masowa będzie organizowana, mogących wystąpić zagrożeniach porządku publicznego, w tym informacje o ewentualnym uznaniu imprezy masowej za imprezę o podwyższonym ryzyku,

•    regulamin obiektu,

•    wskazanie osoby reprezentującej organizatora w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa osób uczestniczących w imprezie masowej,

•    graficzny plan obiektu lub terenu, na którym ma być przeprowadzona impreza masowa, zawierający oznaczenie:

a)    dróg dojścia i rozchodzenia się publiczności,
b)    dróg ewakuacyjnych i dróg dojazdowych dla pojazdów służb ratowniczych,
c)    punktów obsługi medycznej,
d)    punktów czerpalnych wody do picia i celów przeciwpożarowych,
e)    punktów informacyjnych,
f)    lokalizacji hydrantów przeciwpożarowych, zaworów, przyłączy wody, gazu i energii elektrycznej oraz innych elementów mających wpływ na bezpieczeństwo użytkowników obiektu,
g)    informacje o rozmieszczeniu punktów gastronomicznych i sanitariatów,
h)    informacje o stanie liczebnym, organizacji, wyposażeniu i sposobie rozmieszczenia służby porządkowej oraz pisemną instrukcję określającą zadania służby porządkowej i warunki łączności pomiędzy podmiotami biorącymi udział w zabezpieczeniu imprezy,

•    szczegółowe zasady postępowania w przypadku powstania pożaru lub innego              miejscowego zagrożenia,

•    informacje o zainstalowanych urządzeniach rejestrujących obraz i dźwięk,

•    polisę ubezpieczeniową (jeśli wymagana)

II.    OPŁATY:

•    opłata skarbowa

III.    TERMIN ODPOWIEDZI:

Do 14 dni.

IV.    JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:

Wydział Promocji i Kultury (PK), tel. 46 858 15 36

V.    TRYB ODWOŁAWCZY:

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję (odwołanie składa się w Kancelarii lub w biurze Wydziału prowadzącego sprawę). Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.

Opłata skarbowa

VI.    UWAGI:

1.    Spełnienie wymogów Ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych
2.    W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
 

drukuj (Zadania Wydziału Promocji)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Jarosław Szafaryn
    data wytworzenia: 2006-03-09
  • opublikował: Agnieszka Klem
    data publikacji: 2008-09-04 13:20
  • zmodyfikował: Dorota Rdest
    ostatnia modyfikacja: 2019-02-14 13:38

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 10612
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2019-02-14 13:38
baner toplayer
Komunikat COVID-19