Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Żyrardowa

Wyszukiwarka

Odnośniki

Kalendarium

«maj 2020»
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.zyrardow.pl

Treść strony

  • Zameldowanie na pobyt stały

 

Podstawa prawna:  ustawa  z  dnia  24 września 2010r.  o  ewidencji  ludności ( Dz.U. 2017.657 t.j.).

 

   I.  WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. Wypełniony formularz -„Zgłoszenie pobytu stałego” – EL/ZPS/1- ,  odrębny dla każdej osoby  meldującej się  w tym również dziecka.

 

   2.Do wglądu:

 a/dowód osobisty lub paszport,    

b/dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu tj. umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna, orzeczenie sądu .

II. MIEJSCE SKŁADANIA FORMULARZA:

    Urząd Miasta- Plac Jana Pawła II Nr 1, Urząd Stanu Cywilnego i Sprawy Obywatelskie, parter,

     Tel. 46 858-15-00 wew.510

 

III. OPŁATY:

       Nie pobiera się.

 

IV.TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:

      Niezwłocznie/ od ręki/.

 

V. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:

      Urząd Stanu Cywilnego i  Sprawy Obywatelskie.

 

VI. TRYB ODWOŁAWCZY:

      Nie przysługuje.

 

VII. UWAGI:

1.Osoba meldująca się powinna uzyskać na formularzu „ Zgłoszenie pobytu stałego” potwierdzenie faktu przebywania pod wskazanym adresem  przez właściciela lub inny podmiot dysponujący tytułem prawnym  do lokalu.

2. Za osobę nie posiadającą pełnej zdolności do czynności prawnych lub posiadającą ograniczoną zdolność do czynności prawnych obowiązek meldunkowy wykonuje  jej  przedstawiciel ustawowy, opiekun  prawny  lub  inna osoba sprawująca nad nią faktyczną opiekę w miejscu ich  wspólnego pobytu.

3. Obowiązku meldunkowego można dopełnić  przez pełnomocnika, legitymującego się pełnomocnictwem udzielonym w formie , o której mowa w art. 33 § 2  ustawy z dnia 14 czerwca 1960r.-  kodeks  postępowania  administracyjnego ( Dz.U. z 2017r. poz.1257), po potwierdzeniu przez pełnomocnika tożsamości za pomocą dokumentu tożsamości albo po uwierzytelnieniu pełnomocnika na zasadach określonych w  ustawie z dnia 17 lutego  2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.

4. Obowiązku meldunkowego można dopełnić w formie dokumentu elektronicznego przy wykorzystaniu środków komunikacji  elektronicznej, na zasadach  określonych w u stawie  z  dnia  17  lutego  2005r. o  informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.

5. Zameldowania na pobyt stały należy dopełnić najpóźniej w 30 dniu licząc od dnia przybycia do określonego miejsca.

      

 

drukuj ()

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Krystyna Kobyłka
    data wytworzenia: 2018-01-19
  • opublikował: Agnieszka Klem
    data publikacji: 2008-09-08 10:30
  • zmodyfikował: Agnieszka Klem
    ostatnia modyfikacja: 2020-01-15 12:45

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 98601
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2020-01-23 09:59
baner toplayer
Komunikat COVID-19