Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Żyrardowa

Wyszukiwarka

Odnośniki

Kalendarium

«lipiec 2020»
PnWtŚrCzwPtSobNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.zyrardow.pl

Treść strony

  •  Zameldowanie na pobyt czasowy

 

Podstawa prawna: ustawa z dnia 24 września 2010r. o ewidencji ludności  / Dz.U. 2017.657 t.j./.

 

I.WYMAGANE DOKUMENTY:

1.Wypełniony formularz–„ Zgłoszenie pobytu czasowego „ – EL/ZC/1, oddzielnie dla każdej osoby meldującej się.

Do wglądu:

    a/ dowód osobisty lub paszport,   

    d/ dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu, a  w szczególności

        umowa cywilnoprawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna

        lub orzeczenie sądu.

 

 II.MIEJSCE SKŁADANIA  FORMULARZA:

   Urząd Miasta- Plac Jana Pawła II Nr 1-Urząd Stanu Cywilnego i Sprawy Obywatelskie, parter, tel: 46  858-15-00  w. 510.

 

III.OPŁATY:

    Nie pobiera się.

 

IV.TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:

     Niezwłocznie / od ręki/.

 

V.JEDNOSTKA  ODPOWIEDZIALNA:

    Urząd Stanu Cywilnego i Sprawy Obywatelskie.

 

VI. TRYB ODWOŁAWCZY:

      Nie przysługuje.     

 

VII.UWAGI:

      1.Osoba meldująca się powinna uzyskać na formularzu „ Zgłoszenie pobytu   czasowego „  potwierdzenie faktu przebywania

         pod wskazanym adresem dokonane przez właściciela lub inny podmiot dysponujący tytułem prawnym do lokalu.

 

      2.Za osobę nieposiadającą  zdolności do czynności prawnych lub posiadającą  ograniczoną zdolność do czynności prawnych obowiązek  meldunkowy wykonuje przedstawiciel ustawowy, opiekun prawny lub inna osoba  sprawująca nad nią faktyczną opiekę w miejscu ich wspólnego pobytu.

     3. Zameldowania się w miejscu pobytu czasowego można dokonać przez pełnomocnika, legitymującego się pełnomocnictwem  udzielonym w formie, o której  mowa w art. 33 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r.- Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz.U. z 2017r. poz.1257), po potwierdzeniu przez pełnomocnika jego tożsamości za pomocą dokumentu tożsamości albo po uwierzytelnieniu pełnomocnika na zasadach określonych w ustawie z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.

     4. Wymeldowania z dotychczasowego miejsca pobytu czasowego można  dokonać podczas zameldowania w nowym miejscu pobytu, wskazując adres  dotychczasowego  miejsca pobytu, z którego ma nastąpić wymeldowanie.

     5. Zameldowania na pobyt czasowy należy dopełnić  najpóźniej w 30 dniu licząc  od daty przybycia do określonego  miejsca.

     6. Przy zameldowaniu na pobyt czasowy należy wskazać deklarowany okres pobytu w danym lokalu.

     7.Obowiązku meldunkowego można dopełnić w formie dokumentu elektronicznego przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów  realizujących zadania publiczne.

drukuj ()

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Krystyna Kobyłka
    data wytworzenia: 2018-02-23
  • opublikował: Agnieszka Klem
    data publikacji: 2008-09-08 10:38
  • zmodyfikował: Agnieszka Klem
    ostatnia modyfikacja: 2020-01-15 12:46

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 100554
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2020-01-23 09:59